چطور یک جراح لاغری خوب پیدا کنیم؟

اخبار و تازه هاي پزشكي و سلامتي

چطور یک جراح لاغری خوب پیدا کنیم؟

۱۷ بازديد

اگر شاخص توده بدنی شما بالاتر از 40 است و تا به حال نتوانسته اید با انواع روش های لاغری به کاهش وزن و لاغری برسید، این یعنی احتمالاً شما کاندید عمل لاغری می باشید. برای انجام این عمل باید بر روی پیدا کردن یک جراح لاغری ماهر و متبحر تمرکز کنید تا از عمل خود بهترین نتیجه را بگیرید. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا ملاک های انتخاب یک جراح ماهر را بشناسید. پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

چگونه بهترین جراح لاغری را پیدا کنیم؟

بهترین جراح لاغری را می توان با معیارها و ملاک هایی سنجید. برخی از این ملاک ها که به شما در یافتن یک جراح لاغری ماهر و متخصص کمک می کنند به شرح زیر می باشند:

مراجعه حضوری

نکته بسیار مهم برای انتخاب پزشک متخصص لاغری مراجعه حضوری به مطب جراح است. درست است که نکاتی که ما در این مطلب ارائه خواهیم داد به شما کمک بسیاری خواهد کرد اما هیچ چیز جای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر و مشاوره با وی را نخواهد گرفت.

هنگامی که شما از نزدیک و حضوری با جراح مورد نظر صحبت می کنید اطلاعات دقیق تری به دست میاورید، علاوه بر این می توانید با مراجعانی که در مطب جراح حضور دارند درباره توانایی ها، ویژگی ها و مهارت های او گفتگو کنید.

تجربیات و نظرات بیماران

یکی از ساده ترین روش ها برای پیدا کردن بهترین جراح لاغری پرس و جو از بیماران و مراجعان آن جراح است. اگر پزشک در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد و یا دارای وبسایت اختصاصی می باشد می توانید به بخش نظرات و تجربیات بیماران سر بزنید. اگر بتوانید با تعدادی از مراجعانش هم به صورت حضوری صحبت کنید خیلی بهتر است. زیرا می توانید نتایج حاصل از عمل را از نزدیک هم ببینید.

نتایج قبل و بعد از عمل

از دیگر روش های پیدا کردن یک جراح لاغری خوب این است که عکس های قبل و بعد از عمل بیمارانش را با هم مقایسه کنید تا متوجه شوید جراح مورد نظر در کارش چقدر موفق بوده است. هر چه تعداد بیماران و عکس های قبل و بعد بیشتر باشد با اطمینان بیشتری می توان او را به عنوان پزشک خوب در نظر گرفت.

منبع: bariatricsurgery.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.