تجربیات کسانی که بای پس معده انجام داده اند

اخبار و تازه هاي پزشكي و سلامتي

تجربیات کسانی که بای پس معده انجام داده اند

۸ بازديد

جراحی بای پس معده یک جراحی لاغری برای کاهش وزن برای افراد چاق است، این جراحی علاوه بر کاهش وزن، به بسیاری از افراد کمک کرده است تا کنترل سلامت خود را دوباره به دست آورند و زندگی خود را متحول کنند. در این مقاله، با توجه به تجربیات کسانی که بای پس معده انجام داده اند، به بررسی مواردی که افراد بعد از عمل بای پس تجربه می کنند، می پردازیم.

تجربیات کسانی که بای پس معده انجام داده اند:

با بررسی و پرس و جو تجربیات افرادی عمل بای پس انجام داشتن می توان، فهمید که اغلب آن ها موارد زیر را تجربه کرده اند:

تجربه اولیه پس از جراحی

دوره نقاهت پس از جراحی بای پس معده معمولاً در بیمارستان سپری می شود و بیماران تحت نظر افراد متخصص و کادر درمان هستند. در این دوره افراد احساس درد در محل برش را تجربه می کند؛ مدیریت درد یکی از جنبه های ضروری این مرحله است و داروها برای کاهش ناراحتی تجویز می شوند.

در طول این مدت، افراد به تدریج از یک رژیم غذایی مایع استفاده می کنند و با یک رژیم غذایی پوره مانند ادامه می دهند؛ با این کار به بدن اجازه داده می شود تا بهبود یابد و با تغییرات سازگار شود. پس از عمل معمولا از رژیم جراحی لاغری پیروی می کنند.

ایجاد یک سبک زندگی جدید

یکی دیگر از تجربیات کسانی که بای پس معده انجام داده اند این است که بعد از عمل یک سبک زندگی جدید را تجربه می کند. مصرف مواد غذایی آبکی و پوره مانند، در چند هفته اول ضروری است و با پیشرفت روند بهبودی بعد از عمل، می توان به تدریج غذاهای جامد را به رژیم غذایی خود وارد کنند.

کنترل وعده غذایی و خوردن آگاهانه از عوامل بسیار مهم برای موفقیت هستند. انجام ورزش منظم و داشتن فعالیت بدنی نیز برای کاهش وزن، بهبود تناسب اندام کلی و حفظ وزن ایده آل تاکید می شوند.

بعد از عمل بای پس، تغییرات عمیقی در سبک زندگی ایجاد می شود. افراد اغلب رابطه سالم تری با غذا ایجاد می کنند و عادات غذایی بهتری را تجربه می کنند.

منبع: bariatricsurgery.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.