هزینه بوتاکس معده

اخبار و تازه هاي پزشكي و سلامتي

هزینه بوتاکس معده

۲۶ بازديد

بوتاکس معده به عنوان گاستریک بوتاکس نیز معروف است. این روش به عنوان یک روش غیر جراحی برای کاهش برای کاهش وزن استفاده می شود. در هزینه بوتاکس معده عوامل متعددی تاثیر گذار می باشند که در این مقاله به بعضی از آن ها می پردازیم.

محدوده هزینه بوتاکس معده

متاسفانه این روش در ایران خیلی شناخته شده نبود و افرادی که مشتاق به انجام این کار بودند باید برای این کار به ترکیه سفر می کردند که همین امر باعث شده بود هزینه بوتاکس معده برای افراد سنگین شود. اما خوشبختانه در حال حاضر می توان به راحتی در کشور خودمان این تزریق را با هزینه معقول انجام داد. هزینه بوتاکس در ایران تقریبا از 15 میلیون شروع می شود این در صورتی است که هزینه این تزریق در خارج از کشور از 1200 دلار شروع می شود.

عوامل موثر در هزینه بوتاکس  معده

هزینه بوتاکس معده بسته به منطقه و شهری که در آن زندگی می کنید و یا قصد دارید این اقدام را انجام دهید بسیار متفاوت می باشد. برای مثال در شهرهای بزرگ مثل تهران و مناطق شمال تهران هزینه بوتاکس معده بیشتر از شهرهای کوچک و شهرستان ها می باشد.

شهرت و تخصص کلینیک

واضح است که اگر پزشک متخصص شناخته شده باشد و یا کلینیکی که بوتاکس معده را انجام می دهد در بین مراجعه کنندگان معروف باشد هزینه بوتاکس معده بیشتر خواهد شد.

مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد: بهترین دکتر بوتاکس معده را چطور پیدا کنیم؟

تعداد جلسات

بسته به نوع عکس العمل بدن بیمار در برابر تزریق بوتاکس معده برای رسیدن به نتایج مطلوب  تعداد جلسات متفاوت می باشد. امکان دارد یک بیمار تعداد جلساتش برای تزریق کم و دیگر بیمار بیشتر باشد و در نتیجه هر چقدر تعداد جلسات بیشتر باشد هزینه کلی بوتاکس معده بیشتر خواهد بود.

مدل های مختلف قیمت گذاری

برخی از کلینیک ها برای کاهش دادن هزینه بوتاکس، پکیج های پیشنهادی و دارای تخفیف را ارائه می دهند. اما برخی دیگر هزینه جلسات را بدون هیچ گونه طرحی و تخفیفی در پایان هر جلسه با بیمار تسویه می کنند.

سایر عوامل موثر

برخی ازکلینیک ها قبل از شروع کار به بیمار مشاوره می دهند که هزینه این مشاوره جدا می باشد.

هزینه های جانبی قبل و بعد از عمل

قبل از انجام عمل بوتاکس معده یک سری هزینه ها شامل انجام آزمایش و خرید دارو ها و همچنین دارو های بعد عمل که توسط دکتر تجویز می شود باید جزو هزینه های بوتاکس معده محاسبه شود.

پوشش بیمه

باید بدانید انجام بوتاکس معده یک عمل زیبایی محسوب می شود و اغلب شامل بیمه برای پرداخت هزینه ها نمی شود اما بهتر است مدارک پزشکی خود را به بیمه ارائه دهید تا شاید بیمه شما جز معدود بیمه هایی باشد که هزینه های بوتاکس معده را پوشش می دهد.

منبع: healthyrecipe.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.