درمان فوری دندان در شبانه

اخبار و تازه هاي پزشكي و سلامتي

درمان فوری دندان در شبانه

۱۶ بازديد

دندان درد شبانه تجربه ای دردناک است که خواب شما را مختل می کند. متاسفانه،این کسالت همیشه در ساعات کاری یا معمولی ظاهر نمی شود و یافتن مراقبت های فوری دندانپزشکی را چالش برانگیز می کند. در این مقاله، چند راه حل موثر برای درمان سریع دندان درد در شب را بررسی می کنیم.

روش های خانگی برای درمان سریع دندان درد در شب

در اغلب مواقع، موضوع مذکور شبانه بروزی می باشد، در این زمان مراقبت ‌های فوری دندانپزشکی در دسترس نیست، بنابراین استفاده از درمان‌ های خانگی زیر برای تسکین موقت توصیه می شود:

شستشو با آب نمک

نصف قاشق چایخوری نمک را در یک آب گرم مخلوط کنید. محلول آب نمک را حدود 30 ثانیه در اطراف دهان خود بچرخانید. آب نمک به کاهش التهاب کمک می کند، باکتری ها را از بین می برد. این وضعیت باعث تسکین موقت درد می شود.

????معرفی قرص چرک خشک کن قوی برای عفونت دندان

درمان سریع دندان درد در شب با کمپرس سرد

یک کمپرس سرد یا کیسه یخ پیچیده شده در یک پارچه نازک روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید. دمای سرد ناحیه را بی حس می کند، تورم را کاهش می دهد و تا حدودی درد دندان تسکین می یابد.

مسکن های بدون نسخه

داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی NSAIDs، مانند ایبوپروفن به کاهش درد کمک می کنند. دستورالعمل های دوزی که توصیه می شود را دنبال کنید و در صورت نیاز با یک دندانپزشک مشورت کنید.

مسکن برای دندان درد می تواند برای درمان سریع درد دندان در شب مفید باشد

روغن میخک

روغن میخک حاوی یک بی حس کننده طبیعی به نام اوژنول است که به طور موقت درد را تسکین می دهد. یک تکه پنبه را در روغن میخک خیس کنید و روی دندان آسیب دیده بمالید. استفاده بیش از حد باعث تحریک می شود.

چای کیسه ای نعناع فلفلی

چای کیسه ای نعناع فلفلی اثر تسکین دهنده ای برای دندان درد دارد. پس از خیساندن چای کیسه ای در آب داغ، اجازه دهید تا خنک شود و برای چند دقیقه آن را روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید.

سیر

سیر دارای خواص ضد میکروبی است و به کاهش درد دندان کمک می کند. یک حبه سیر را له کنید، آن را با کمی نمک مخلوط کنید و خمیر را روی دندان آسیب دیده برای تسکین موقت بمالید.

????بهترین روش درمان عفونت دندان چیست؟

منبع: smilebright.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.