بهترین مارک ونیر کامپوزیت دندان

اخبار و تازه هاي پزشكي و سلامتي

بهترین مارک ونیر کامپوزیت دندان

۱۵ بازديد

روکش های کامپوزیتی یکی از محبوب ترین و پیشرفته ترین گزینه های ترمیم زیبایی دندان ها هستند. این روکش ها علاوه بر زیبایی، مزایای عملکردی بسیاری نیز دارند. در بازار دندانپزشکی، برندهای معتبری در زمینه تولید روکش های کامپوزیتی فعالیت می کنند که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارند. اگر به دنبال بهترین مارک ونیر کامپوزیت دندان هستید، این مقاله را تا آخر بخوانید.

در مورد لمینت دندان بیشتر بدانید.

معرفی بهترین مارک ونیر کامپوزیت دندان

Ivoclar Vivadent

این شرکت سوئیسی به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید مواد و تجهیزات دندانپزشکی شناخته می شود. محصولات کامپوزیتی این برند مانند IPS e.max و Variolink به دلیل کیفیت بالا، زیبایی طبیعی و دوام عملکرد بسیار محبوب هستند.

Dentsply Sirona

این برند به عنوان یک غول در عرصه تجهیزات و مواد دندانپزشکی شناخته می شود. روکش های کامپوزیتی آن ها مانند Ceram.X  به دلیل زیبایی طبیعی، انطباق رنگی و مقاومت بالا، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

GC America

این شرکت ژاپنی در زمینه تولید مواد دندانپزشکی از جمله روکش های کامپوزیتی مشهور است. محصولاتی مانند Gradia Direct و Kalore به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد آسان بسیار محبوب هستند.

M3

شرکت آمریکایی 3M یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان مواد دندانپزشکی در جهان است. بهترین مارک ونیر کامپوزیت این برند همچون Filtek به دلیل ماندگاری عالی و سازگاری زیستی بالا، بسیار پرکاربرد هستند.

Kerr

شرکت آمریکایی Kerr یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان مواد دندانپزشکی است. روکش های کامپوزیتی آن ها مانند Premise به لحاظ میزان ماندگاری و زیبایی ظاهر، بسیار مطلوب هستند.

DMG

این شرکت آلمانی به دلیل ارائه محصولات نوآورانه در زمینه مواد دندانپزشکی شناخته شده است. روکش های کامپوزیتی آن ها مانند Ecosite به خاطر قابلیت های منحصر به فرد بسیار کاربردی هستند.

Ultradent

این شرکت آمریکایی با نوآوری های خود در زمینه مواد دندانپزشکی، دارای بهترین مارک ونیر کامپوزیت مثل Premise و Filtek است. این روکش دندان به دلیل استحکام و زیبایی بالا بسیار کاربردی است.

منبع: smilebright.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.