آشنایی با انواع مانتو کتی

اخبار و تازه هاي پزشكي و سلامتي

آشنایی با انواع مانتو کتی

۵ بازديد

طراحی و مدل مانتوهای کتی متفاوت تر از سایر مدل های مانتو است. مانتو کتی اصولا به صورت یکپارچه و سرهم است. جنس این نوع مانتوها در اکثر مواقع از نخ و الیاف مصنوعی است.

مانتوی کتی انواع بسیار مختلفی دارد و در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود و در برخی مواقع با اکسسوری های مختلف تزئین می شود. انواع طرح های مانتو کتی شامل مانتو کتی مجلسی، مانتو کتی اسپرت، مانتو کتی طرحدار، مانتو کتی روزمره و … است. انواع مانتو کتی کوتاه و بلند یکی از پرطرفدارترین انواع مانتوها برای فصول مختلف هستند.

انواع مانتو کتی

 همان طور که گفتیم مانتو کتی یکی از ترندترین و پرطرفدارترین مدل های مانتو در بازار است. انواع مدل مانتو کتی شامل مانتو کتی ساده، مانتو کتی مجلسی و مانتو کتی اسپرت است.

مانتو کتی ساده

مانتو کتی ساده یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزمره است. طراحی این نوع مانتو بسیار ساده و کلاسیک است و اصولا از جنس پارچه های نخی یا الیاف مصنوعی است. این نوع مانتو کتی هم دارای طرح های جلو بسته است و همچنین طرح های جلو بسته. اندازه این نوع مانتو معمولا تا زانو یا کمی کوتاه تر است.

 مانتو کتی مجلسی

همان طور که از نام این نوع مانتو مشخص است؛ مانتو کتی مجلسی یا مانتو کتی مزونی مناسب مجلس و مراسم رسمی است. پارچه های این مدل مانتو باید از پارچه های باکیفیت مثل پارچه های نخی، ولور، ابریشمی یا پشمی باشد. معمولا روی پارچه ی مانتوهای کتی با اکسسوری ها تزئین می شود و همچنین در دوخت مانتو کتی مجلسی برای زیباتر شدن از سنجاق ها، دکمه های ظریف و دست دوزها نیز استفاده می شود.  

مانتو کتی اسپرت

مانتو کتی اسپرت یکی از مدل های مانتویی است که می توانید به عنوان مانتو روزمره از آن استفاده کنید. این مدل مانتوها کمی گشادتر از دو مدل قبلی و البته ساده تر نیز می باشند.  

مانتو کتی اسپرت یک مانتو راحت و آزاد است و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. مانتوهای کتی اسپرت از جنس نخ یا پارچه های لطیف است تا در روزمره مشکل نداشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.