ميزان كاهش وزن بعد از عمل اسليو معده چقدر است؟

اخبار و تازه هاي پزشكي و سلامتي

ميزان كاهش وزن بعد از عمل اسليو معده چقدر است؟

۳۷ بازديد

عمل اسليو معده يك از بهترين روش هاي لاغري است و به نوعي حتي بهترين عمل جراحي لاغري در دنيا است كه سالانه هزاران نفر در سرتاسر دنيا با كمك آن موفق به درمان چاقي ميشوند. يكي از مهمترين سوالاتي كه پيرامون اسليو معده وجود دارد ميزان كاهش وزن بعد از عمل اسليو معده است. با توجه به اينكه افراد زيادي اين سوالات را از ما مطرح ميكنند در اين مقاله به پاسخ اين سوال خواهيم پرداخت. اين شما و اين همه چيز در رابطه با ميزان كاهش وزن بعد از اسليو معده.

همه يكجور وزن كم نمي كنند!!

كاهش وزن پس از جراحي اسليو معده در افراد متفاوت است. يعني هيچ دو بيماري بعد از انجام دادن اين عمل به يك ميزان و در يك سيكل خاصي وزن كم نميكنند. وقتي تصميم مي گيريد كه جراحي اسليو معده انجام دهيد، به طور معمول جراح لاغري شما مي تواند تخمين بزند كه شما بعد از عمل چه ميزان وزن از دست ميدهيد. اما اين تنها به صورت كلي است و جراح نميتواند به صورت دقيق درباره ميزان كاهش وزن روزانه، هفتگي يا ماهانه شما اظهار نظر كند. زيرا هيچ دو شخصي مانند هم وزن كم نميكنند.

كاهش وزن هفتگي يا ماهانه شما به عوامل مختلفي بستگي دارد. ميزان اضافه وزن و وزن حال حاظر شما، شاخص توده بدني (BMI)، سن، جنس، سطح سلامتي و اينكه به چه ميزان توصيه هاي رژيم و ورزش را دنبال مي كنيد همگي عواملي هستند كه در روند كاهش وزن شما بعد از عمل اسليو تاثير ميگذارد.

ميزان كاهش وزن بعد از اسليو معده به طور ميانگين چقدر است؟

اسيلو معده قادر است به طور معمول حدود ۲۵ تا ۳۵ درصد كل وزن شما را كاهش دهد و يا ۵۰ تا ۷۵ درصد ميزان اضافه وزن شما را به كلي از ميان بر ميدارد و شما را در محدوده سالم MBI قرار ميدهد. ممكن است برخي ديگر بيش از ۸۰ درصد اضافه وزن خود را با اين روش از دست دهند و حتي ممكن است برخي كمتر از ۷۰ درصد وزن كم كنند.

بلافاصله شروع به كاهش وزن مي كنيد

يكي از دلايلي كه افراد را تشويق ميكند كه براي لاغري و درمان چاقي رو به عمل جراحي اسليو معده بياورند آغاز سريع كاهش وزن است. شما بلافاصله بعد از عمل شروع به كاهش وزن ميكنيد زيرا رژيم غذايي و دوره نقاهت شما طوري است كه كمترين تمايلي به خوردن غذا داريد و اين به كاهش وزن بعد از اسليو معده كمك زيادي ميكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.